hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Friday, February 26, 2010

hah! nk intro nih! :)

gheee~ kehadiran blog ini adalah untuk tatapan bersama! tak kesah la sape-sape pon, saya memang suke berkawan. lagi ramai kawan, lagi besh! memandangkan ini post pertame saya. saya maw intro diri saya ini, bernama Syafiqa Najwa tapi panggil wawa sahaja, berumur hampir 20 tahun, ketagihan chocolate cake dan photography! haha. saya juge, seorang pelajar, di mane? di UNiSEL. sebelum nih, saya sudah berjinak-jinak dengan bidang blog ini, wah! ayat tak boleh blah. hihihi ;PP ini merupakan blog kedua saya. oleh kerana blog lame saya sudah di-hack oleh sape ntah, saya terpaksa beralih arah. hehe, macam bawak diri la. kikiki~ em.

okeyh! sudah kenal saya serba sedikit kan, melalui blog ini, saya akan share macam-macam. contoh? ape yang saya buat hari-hari. not really la, saya ade mase, saya update. saya akan share gambar-gambar yang saya capture dan sebagainya. gosip? saya suke gosip, tp... tak digalakkan. mama kate, tak baek. haha! saya juge mengalu-alukan komen dari kawan-kawan saya! bagi la cadangan. or, sembang la bersama saya.

well ppl! saya akan berhenti menaip di sini. tata~ :))

No comments:

Post a Comment