hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Thursday, June 17, 2010

kita jalan sendiri sendiri.

Mulai hari ini,
Kita jalan sendiri-sendiri.
Hidupmu dan aku,
Biar pisah sampai di sini.
Maaf,
Waktu untuk mencintaimu telah berlalu.
Aku telah berusaha,
Menempati satu ruang dihatimu.
Dan kali ini,
Aku setuju denganmu.
Kau memang bukan untukku.
Kau berubah.
Bukan,
Mungkin aku yang berubah.
Semuanya tak sama lagi.
Maaf,
Aku menghabiskan waktumu, waktuku,
dan waktu kita.
Menganggap apa yang ada itu berharga.
Nyatanya,
Semua hanyalah bungkusan kepura-puraan.
Aku sudah penat.
Bukan, bukan aku menyerah dengan cinta aku.
Aku hanya memberi jalan untuk sebuah kepastian.
Terutama untukku.
Sekarang waktuku..
Meyakini diriku..
Tak ada apa dengan aku.
Aku dulu hanya terlalu buta untuk melihat kenyataan ini.
Bila kau bertemuku lagi,
Lepaskan kepura-puraanmu.
Aku benci.
Mulai hari ini,
Kita jalan sendiri-sendiri.


*i got this poem from a novel.

No comments:

Post a Comment