hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Monday, April 12, 2010

insomnia. :)

peeps! saya agak tidak berpuas hati di saat ini. kenapa? mengapa? apa yang terjadi? hehe, saya cuba untuk melelapkan mata saya. tetapi, tidak berjaya! lalu saya ke hadapan lappy saya, sambil mengelap lens d60 yang juga akan meninggalkan saya nanti. T_T bile nak dapat canon nih? adoi. :)

hari ini, saya berada di rumah sahaja. yeah, tidak kemana-mana walaupun hari ini hari AHAD! haha :D aktiviti saya hari ini? hanya mengadap lappy, FB, blog, myspace dan tugasan. akhirnya, business plan saya sudah siap, lepas nih tak payah saya pikir lagi. itu, siang tadi. malam pula, saya hanya ber-FB. tetibe, ade lah sorang budak lelaki nih, muda dari saya setahun. junior saya semasa di sekolah dulu tetapi saya tidak mengenali beliau. haha! dia tegur saya dari semalam lagi. mungkin dia lihat comment saya di wall Fazrol, junior saya juak semasa di sekolah. saya layankan aje, adek-adek. hee~ :P sambil saya berbalas messages dengan si Arif(nama beliau), saya juga melakukan demikian dengan Nana. esok dia akan ke hospital, mungkin berkaitan dengan kaki beliau. emmm. rindunye kat Nana. :( okayh, tak maw beremosi. baru tadi, saya memberi comment di wall post beliau. BELIAU lah! iyah! sejarah saya itu. emm. berani dia menukar sebutan nama saya yah! nanti saya jumpe dia, saya babab dia. hee~ tapi itu tidak mungkin, kerana saya tidak akan sanggup untuk berbuat demikian. aisy, Wawa! control!

sekarang? jari saya terus menaip dan menaip dan menaip dan okayh stop. hehe, mane boleh stop, kalau saya stop, tak kan ade lah ayat-ayat seterusnya. haha! okayh, saya sudah start merepek, merapu dan sebagainya. saya rasa, memang saya harus berhenti di sini. sekarang. yah! maksud saya, NOW!

mood hari ini? tenang sahaja. :)

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment