hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Saturday, April 10, 2010

tidak saya kesah! :)

tertanya-tanya? mengapa? kenapa? kepada siapa ditujukan? haha! saya sangat-sangat tidak kesah sekiranya ANDA berkata begitu. sememangnya ANDA itu siapa yah? saya nasihatkan, ANDA, sila ke hadapan cermin, lihat siapa yang berdiri di depan cermin itu. adakah ANDA sesuai berdiri sebaris dengan kami? bukan saya maw berlagak, riak atau ape-ape perkataan yang melambangkan sifat sombong. tapi, ANDA sememangnya tidak layak. TAW! end of da topic!

sebentar tadi, berlaku satu insiden di mana semua student terdiam apabila CIK DIN menyuarakan ketidakpuasan hati beliau. mengenai kedatangan pelajar-pelajarnya. termasuk saya juga. heee~ sowry yah CIK DIN. itu tidak disengajakan, saya ada excuse. hehehe~ :P

hari ini, saya tidak taw maw post ape lagi di sini kerana otak saya hanya penuh dengan nombor serta kunci kira-kira. subjek ETR, sangat-sangat susa! lepas saya berhenti menaip ini, saya akan sambong memerah otak saya. :)

mood hari ini? serabut dengan nombor sahaja. :P

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment