hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Saturday, May 24, 2014

24052014 ; 0140

Selalu sebelum tidur aku akan fikir tentang semua perkara.

Tentang aku

Tentang dia

Tentang masa lalu

Tentang masa depan

Tentang kami

Tentang semua

Bila dah fikir, mula nak meleleh sendiri. Jenis aku, pendam sendiri susah nak luah sebarang. Selagi aku boleh simpan, aku simpan sampai berkarat. Ada perkara yang aku boleh cerita sekadar bercerita sahaja sebab bagi aku, kalau kita cerita pun belum tentu orang faham kita. Kita pun belum tentu faham orang lain. 

Tak ada yang sempurna kat dunia. Post aku kali ni sekadar luahan peribadi aku, apa yang aku rasa. :)

*Beberapa siang malam sejak kebelakangan ini , aku habiskan masa buat research pasal tuttut . Aku cari kat Mr. Google , aku tengok semua movie yang ada dalam external, aku tanya kawan-kawan kerja (mostly Kak Tik la selalu kena kacau 2 3 pagi aku dok tanya dia. hihihihi ;D) .

No comments:

Post a Comment