hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Saturday, June 21, 2014

21062014

Bila mana kita hampiri sesuatu yang menggembirakan pasti akan ada perkara yang tidak menyenangkan menyelit. Itu sebenarnya dugaan, berdarah manis memang selalu begitu. Kadang-kadang perasaan sendiri yang selalu berfikiran negatif. Tapi apa sebab kita berfikiran negatif? Semuanya bersebab, berpunca.

Aku,

Selalu negatif, terlalu negatif, sentiasa negatif....

sebab;

Pengalaman.

Peristiwa lama, tak pernah padam. Aku sentiasa ingat tak pernah lupa. Namun aku bersyukur Kau temukan aku dengan dia. Walaupun banyak susah dari senang, lebih dugaan dari nikmat. Dia terima aku apa ada aku. Aku yang selalu lampias angin bulanan. Dia yang selalu menadah telinga mendengar setiap perkataan dari mulut aku.

Mohd Zulhalimi Md Haniff,

Terima kasih. Hadir dalam hidup semasa saya tak tahu kemana arah tujuan. Pemberi semangat untuk buang segala sampah yang menghancurkan diri saya. Thanks for everything B. Happy 25th birthday. Semoga sentiasa diberkati Allah, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Iloveyou.

No comments:

Post a Comment