hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Wednesday, March 17, 2010

hari ini part II :)

hee, perjalanan hidup hari ni sangat-sangat memeningkan kepala saya. ergh, nak gi keluarkan duet, tapi kad atm pula yang ditinggalkan. naseb baek wany bunny ade, gune duet dia dulu. kelas? berjalan seperti biase sahaja. tiba je malam, wany bunny sms saya, "wa, 7.45pm siap, kite kene jumpe tuan faizal" adoi, ape lagi si bedah tak puas hati, saya mengomel di dalam hati sahaja. sesampainya di ipd, saya sudah nampak kelibat mereka bertiga. agak lame kami di ipd. saya tidak mahu cerita la semasa kat ipd tu, saket hati sahaja.

semasa saya sedang menaip ini, lokasi saya adalah McD Kota Damansara. di sini, melihat gelagat remaja yang same baya dengan saya, wany da boy. aktiviti mereka, sama seperti kami. melepak, ber-online free sambil menikmati burger dan fries. yummy~

selepas ini, arah tuju kami tidak laen dan tidak bukan, UNiSEL sahaja. balek tido! itu matlamat utama saya, hee ^_^ sebenarnye, saya tak taw nak post ape kat sini hari ni, saya bercadang untuk merapu, merepek dan sebagainye sahaja. haha! :P

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment