hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Thursday, March 18, 2010

hari ini part III :((

ergh, dapat berite tak baik hari ni. saya sms mama minta duit. mama bagi. tapi, dalam sms tu juge mama cakap, papa sakit. tadi uncle bawak papa pergi klinik rantau petronas. kate doktor, batu karang. aisy. saye sudah gelisah di sini.

erm, hari ini juge, saya sepatutnye bersamasama dengan wany bunny dan boy pergi tanjong karang. tapi, saya tak dapat ikot mereka kerana saya ada masalah lain. huhu. saya nak sangat ikot mereka, nak jumpa DIA. :( tak pe lah, laen kali boleh jumpe. saya pujuk diri saya sendiri. huhu. T_T

saya tak taw nak post ape hari ni. saya sedang ketiadaan mood. senggugut+risau+sedih+rindu DIA= :(

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment