hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Monday, March 15, 2010

hari ini :)

hari ni, tibetibe saya rindu dia. okayh. tak maw cite pasal dia. hari sabtu hingga la pagi isnin, saya melepak di seksyen 17, bersamasama cousin saya yang sengal dan bff saya yang bajet hawt tuh, sowry anys. hee ^_^ tapi, saya rase cam jap je saya melepak kat 17 tu. aktiviti saya semasa kt 17? online, unline, on9... tu je keje saya. ms dan fb sahaja. blog nih? saya hampir lupe. hehe, sowry. emm, bile da sampai unisel nih, baru la saya teringat kat blog saya.

sesampai je saya kat unisel, perut saya saket. emm, tak taw kenape, mengape dan bagaimane saya boleh diattack saket perut. tapi, bile saya ke klinik, doc tu cakap "u ade gastrik, tht's why u punye perut bole saket." doc tu india, cakap pon laen macam sikit la. lepas amek ubat sume, balek uma. saya minum susu then makan ubatubatan tadi atau name sampingannya ; DADAH[nana yg ajar ^_^] pastu saya ingat nak tido jap, tibetibe enpon saya berbunyi, ade sms dari wany bunny. dalam sms tu "wa, kaw kat ne?" saya reply "kat uma da, bawu smpai. kaw? " dia reply "ak kt kmpg lg, nty ak da smpai ak gtaw. " saya reply "okayh, ak nk tido jp. " perbualan thru sms stop kat situ. saya pon mula mengire biribiri sambil nyanyi lagu baa baa black sheep tapi, tak berjaya melelapkan mata. saya pon on lappy kesayangan saya dan ber-fb. layan punye layan, mata saya da mula mengecil. saya pon tido sampai jam 4.30 petang.

sekarang, saya hanya mengadap lappy, menyiapkan tugasantugasan sambil ber-fb. itu sahaja coretan saya hari ini. :)

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment