hee~ :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

saye syg mereka. ahakz~

Friday, March 19, 2010

rindu mereka, :(

based on my title, MEREKA adalah family saya, wany bunny, nana, boy; boyfie wany dan DIA. kalau laa saya ikot mereka semalam ke Tanjong Karang. aisy, tak pe lah nanti saya boleh jumpe DIA lagi.

hari ini, aktiviti saya? hanya ber-fb sambil menyiapkan tugasan yang bile akan siap pon tidak saya ketahui. sedang saya asyik ber-fb, seorang rakan baik kepada BELIAU membalas komen saya di wall BELIAU. siapa BELIAU? hek~ sejarah saya. faham? ta faham? buatbuat faham. saya tertanyetanye, dafi ade adik ke? persoalan itu saya terus tujukan kepada seorang sahabat saya. hee~ dia mengambil masa yang agak lame untuk berfikir. sudahnye, dia kate. tak taw. penat saya menunggu jawapan dari sahabat saya itu. kurang belajar betol.

sekarang, saya sudah ketandusan idea untuk terus menaip di sini.

well ppl, saya akan berhenti menaip di sini. tata~

No comments:

Post a Comment